Política de devolucions i condicions d’enviament

– Sortida i Lliurament de Productes

Tots els productes s’envien el mateix dia de realització de la comanda si aquesta s’ha efectuat abans de les 13:00h., sempre en dia laborable (Dilluns a Divendres), havent emès la confirmació al client de disponibilitat de producte i comprovat l’abonament del mateix – mitjançant trucada telefònica o enviament de correu electrònic – per part de qualsevol membre de l’equip de Ros Marina

Aquelles comandes que siguin realitzades a partir de les 13:00h, són enviades, després de confirmació de disponibilitat, durant el matí del següent dia laborable.

Les comandes dels productes específics, com ara fabricació artesanal i fets a mà, tindran una data d’enviament especial.

El lliurament de productes, en funció d’ubicació del destinatari, normalment es realitza a 48h – 96h laborals, i de Porta a Porta. (El transport no està obligat a pujar la mercaderia en edificis o habitatges) Podeu sol·licitar aquest servei de lliurament, el qual cotitzarem i us informarem l’import afegit.

– Abast

Ros Marina envia a tota Espanya Peninsular excepte a les Illes Canàries, Ceuta i Melilla. Gestionem puntualment enviaments a Portugal sota un cost d’expedició addicional no inclòs als preus publicats així com també alguns productes a les Illes Balears, sota un increment de preu relacionat amb l’enviament.

– Adreça de Lliurament

Després de la recepció de la comanda, l’embalarem i remetrem a la direcció que ens hagi indicat.

Política de Devolucions

Ros Marina està subjecta a Llei 3/2014 de 27 de març, mitjançant la qual el client podrà exercir el seu dret al desestiment de la compra efectuada, sempre que es compleixin els requisits i condicions que s’hi regulen. Aquells productes que comportin alguna promoció com el lliurament d’algun producte promocional, no es considerarà la devolució completa si no es fa la devolució també de l’article promocional al qual es va veure aparellat i sempre en les mateixes condicions. Sense obertura prèvia i al mateix embalatge.

Dret de Desestiment de la Compra

El client pot tornar la compra en els 14 dies naturals després de la recepció de la comanda, excepte aquells productes que hagin estat personalitzats. L’enviament d’aquesta devolució s’haurà de fer a ports pagats. Ros Marina no realitza recollides de productes procedents de Devolucions per Desestiment.

No s’admetran en cap cas devolucions de material una vegada desembalat o desprecintat. Tampoc usat, incomplet, amb algun tipus d’alteració o que no estigui en perfectes condicions, amb les corresponents etiquetes i el seu embalatge original sense haver estat desprecintat. En cas de mal funcionament, se li reposarà el model adquirit. En cas de no disponibilitat, se li restituirà l’import de manera íntegra al client.

Devolució per Desestiment de la Compra

Si un cop rebut el producte no et satisfà, podràs fer-ne la devolució. L’enviament s’ha de fer usant la mateixa caixa protectora on ha estat rebut per protegir el producte sense haver estat desprecintat. 

S’ha d’incloure una còpia de l’albarà de lliurament dins del paquet, on a més es marquin els productes tornats i el motiu de la devolució.

Després d’examinar l’article us comunicarem si teniu dret a la devolució de les quantitats abonades, pels articles comprats. Només se li exigirà al client que es faci càrrec dels costos de devolució en cas que la Devolució sigui per canvi o Desestiment de la compra.

L’import de la devolució s’efectuarà pel mateix mitjà de pagament a un compte on el titular sigui la persona que va realitzar la comanda, aquestes dades hauran de ser confirmades pel client per correu electrònic.

L’enviament s’ha de fer usant la mateixa caixa protectora on ha estat rebut i sense haver estat desprecintada.